Podpora produktom e-Lab.

 

Za čim boljšo podporo smo se organizirali tako, da se vsi telefonski klici avtomatsko beležijo, datum in ura klica, trajanje in opis težave. Za vsak klic se odpre kontakt - delovni nalog, ki ima status odprto. Seznam nerešenih klicev pregledamo pol ure pred zaključkom delavnika in stranko obvestimo o morebitnem zaključku podpore naslednji dan. Vsak jutro imamo pregled telefonskih klicov prejšnjega dne, kjer se pogovorimo o podpori prejšnjega dne. Intenzivno želimo podporo urediti na takšno raven, da bi bilo telefonskih klicev čim manj, zato smo operativno podporo s 1.4.2011 premestili na brezplačno operativno podporo - kratka podpora uporabniku. Podpora strank z vzdrževalno pogodbo tipa B poteka preko oddaljenega dostopa, s tem imajo hitrejši odzivni čas in tudi nimajo stroškov kilometrin.

 

Urnik podpore dela:
Ponedeljek - sreda: 8:00 - 12:00, 13.00 - 15:00
Petek: 8:00 - 12:00, 13:00 - 14:30
Kontaktni podatki:
ePošta: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
Tel: +386 1 542 11 99
 

 

Ob četrtkih telefonska podpora ni na voljo - le nujni klici. Stranke, ki imajo poravnano vzdrževalno pogodbo imajo operativno podporo brezplačno. Operativna podpora se vrši glede na vrsti red naročila za podporo. V primeru zaračunljive storitve se storitev zaračuna na podlagi predhodnega dogovora.

Odprte postavke starejše od:

30 dni: stranka ima onemogočen dostop do novih verzij programskega paketa.
60 dni: stranka ima onemogočeno brezplačno operativno in plačljivo podporo.
90 dni: stranka ima zaprto povezavo do ZZZS ONLINE sistema, zaradi neporavnanih obveznosti do pravice uporabe naše programske opreme.

 

 

NALOŽI

 

Katalog

Cenik

 

NAŠI PRODUKTI